Regulamin serwisu my.oodo.pl

UWAGA! To nie jest wersja Regulaminu obowiązująca dla nowo tworzonych Kont!
Dla nowo tworzonych Kont obowiązuje aktualna wersja Regulaminu.

I. Postanowienia ogólne

1. Definicje: 2. Dostępność regulaminów i cenników. Regulamin, Regulaminy Szczegółowe oraz Cenniki dostępne są nieodpłatnie w Serwisie w każdym momencie korzystania z Serwisu. Sposób umieszczenia tych dokumentów w serwisie umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie ich treści za pomocą praktycznie każdego powszechnie użytkowanego urządzenia, za pomocą którego Użytkownik korzysta z Serwisu. Można to zrobić poprzez zwykłe skopiowanie i wklejenie tekstu, zrzut ekranu bądź zapisanie strony html.
3. Rodzaje i zakres usług świadczonych w Serwisie. Serwis oferuje narzędzia oraz treści przydatne dla każdego administratora danych osobowych oraz inspektora danych osobowych, w tym generatory, bazy wiedzy, bazy informacji, narzędzia automatyzacji procesów oraz porządkowania informacji oraz wykrywania zdarzeń. Funkcjonalności są na bieżąco dodawane oraz ulepszane.
4. Wymagania techniczne. Korzystanie z Serwisu możliwe jest praktycznie na każdej współczesnej przeglądarce obsługującej Java Script, mającej włączoną obsługę Ciasteczek oraz Local Storage. Serwis działa nawet na wolnych, modemowych połączeniach internetowych. Właściciel Serwisu rekomenduje korzystanie z Serwisu na przeglądarce Dissenter Browser, Fire Fox, Opera, Chrome, Edge. Właściciel Serwisu rekomenduje korzystanie z Serwisu na urządzeniu posiadającym prędkość połączenia z internetem przynajmniej 128 kb/s oraz parametrem ping przynajmniej 500 ms.
5. Zakaz dostarczania przez Użytkownika treści o bezprawnym charakterze. Zakazane jest podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu utrwalania przez niego w Serwisie treści o charakterze bezprawnym.
6. Zawieranie Umowy. Użytkownik zawiera z Właścicielem Serwisu Umowę dotyczącą korzystania z Funkcjonalności Serwisu poprzez rejestrację Konta w Serwisie. Podczas rejestracji Konta wymagane jest oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu. Umowa może być następnie zmodyfikowana przez Użytkownika poprzez włączenie Funkcjonalności Dodatkowych na warunkach określonych w Regulaminach Szczegółowych oraz Cennikach Funkcjonalności Dodatkowych.
7. Rozwiązanie Umowy. Użytkownik może rozwiązać Umowę z Właścicielem Serwisu poprzez kontakt i przekazanie oświadczenia o rozwiązaniu Umowy. W razie korzystania z Funkcjonalności Dodatkowych Użytkownik może zrezygnować tylko z tych Funkcjonalności Dodatkowych.
8. Okresy wypowiedzenia Umowy. W przypadku wypowiedzenia przez Użytkownika Umowy obowiązują następujące okresy wypowiedzenia liczone od momentu dostarczenia przez Użytkownika oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy: 9. Postępowanie reklamacyjne. Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą realizacji Umowy kontaktując się z Właścicielem Serwisu. Reklamacja powinna zawierać opis problemu, szczegółowy sposób odtworzenia problemu, opis skutków oczekiwanych oraz nieoczekiwanych przez Użytkownika. Właściciel Serwisu rozpatruje reklamację niezwłocznie po jej otrzymaniu jednak nie później niż 14 dni od momentu jej otrzymania.

II. Dane osobowe

1. Administrator danych. Administratorem danych jest Właściciel Serwisu - kontakt.
2. Adres e-mail. Podczas rejestracji prez Użytkownika Konta w Serwisie Użytkownik wybiera swój identyfikator oraz podaje adres e-mail. Właściciel Serwisu przetwarza te dane na następujących warunkach:
3. Dane o aktywności Użytkownika. Podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu Właściciel Serwisu zbiera informacje dotyczące sposobu korzystania przez Użytkownika z Serwisu, w tym adres IP, odwiedzane strony, datę połączeń, dane dotyczące przeglądarki, czas generowania strony po stronie parsera PHP. Właściciel Serwisu przetwarza te dane na następujących warunkach: 4. Odbiorcy danych. Odbiorcą danych może być: sam Użytkownik, jego pełnomocnicy, podmioty trzecie działające na zlecenie i z upoważnienia Właściciela Serwisu, organy publiczne przetwarzające dane nie w związku z konkretnym postępowaniem.
5. Miejsce przetwarzania. Dane mogą być przetwarzane w Kanadzie, jako w państwie, co do którego Komisja Europejska wydała deczyję z dnia 20 grudnia 2001 r. na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie odpowiedniej ochrony danych osobowych zapewnionej w ustawie kanadyjskiej o ochronie informacji osobowych i dokumentów elektronicznych.
6. Prawa Użytkownika. Użytkownik ma prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Dodatkowo Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest w Polsce Urząd Ochrony Danych Osobowych.
7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Właściciel Serwisu nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
8. Google Captcha. Aktywność Użytkownika oraz jego dane mogą być przesłane na serwery Google celem oceny czy Użytkownik jest człowiekiem. Mechanizmy te mają na celu ochronę Serwisu, a także ochronę danych osobowych użytkowników, poprzez blokowanie ruchu pochodzącego od botów oraz hakerów (np. mechanizmy zablokują dostęp w razie wpisywania wielu maili lub w razie analizy wielu komunikatów zwrotnych z serwera. Użytkownik akceptuje Politykę Prywatności i Warunki Korzystania Google.
9. Google Analytics. Aktywność Użytkownika może być badana poprzez narzędzie Google Analitics niemniej adres IP Użytkownika zostaje zanonimizowany, co pozbawia danych charakteru danych osobowych.

III. Ciasteczka i podobne technologie

1. Zgoda na ciasteczka. Użytkownik wyraża zgodę na użycie ciasteczek i podobnych technologii. Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu wymaga korzystania z przeglądarki z włączoną obsługą ciasteczek, local storage. Są to informacje zapisywane w przeglądarce Użytkownika. Serwis zapisuje informację dotyczącą identyfikatora sesji, informacji dotyczącej języka, informacji dotyczącej zaakceptowania ciasteczek. Dodatkowo ciasteczka zapisywane są przez usługi Google (Captcha, Google Analitics).
2. Zarządzanie ciasteczkami. Wszystkie popularne przeglądarki internetowe umożliwiają pełną kontrolę nad ciasteczkami. Użytkownik może całkowicie wyłączyć ciasteczka lub podobne technologie oraz usuwać je, w tym po zakóńczeniu pracy w Serwisie. Usunięcie ciasteczek podczas pracy w Serwisie może spowodować wylogowanie Użytkownika i utratę informacji dotyczących preferencji Uzytkownika (np. jego języka).